Garancia, reklamáció, elállás



Kérjük, hogy a kiszállított terméket minden esetben a szállító jelenlétében bontsa ki és ellenőrizze le.


 

1.    Garancia

Termékeink minőségére a jogszabályok szerinti mértékű garanciát vállalunk.


Ha a termék bizonyítottan hibás, arra a Dajar Kft. természetesen, visszafizetést, vagy cseregaranciát vállal, amely magában foglalja a szállítási költség visszafizetését vagy új termék ingyenes küldését. Ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között a +36302483066-os telefonszamon vagy az ugyfelszolgalat@dajar.hu emailcímen.



2.    Reklamáció

 

Megrendelő jogosult reklamációját, észrevételeit írásban eljuttatni az Eladóhoz. A reklamációt az Eladó köteles 3 napon belül megvizsgálni, az eredményéről és a további teendőkről írásban értesíteni a Megrendelőt.


Kérjük, hogy panaszával minden esetben forduljon ügyfélszolgálatunkhoz hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között a +36302483066-os telefonszamon vagy az ugyfelszolgalat@dajar.hu emailcímen.

 


2.1.Sérült vagy hibás termék

Kérjük, hogy minden esetben a futár jelenlétében nézze át a megrendelt termékeket! Amennyiben az átvételkor észleli, hogy sérült a termék, jelezze a futárnak és küldje vissza a terméket.

Ha a terméket átvette és utána veszi észre, hogy sérült a termék, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A hibás termékért futárt küldünk és kicseréljük Önnek.

Ügyfélszolgálatunk elérhető hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között a +36302483066-os telefonszamon vagy az ugyfelszolgalat@dajar.hu emailcímen.

Kérjük, hogy minden esetben adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, a termék kódját és megnevezését, valamint a számlázási adatokat

 


2.2.Hiányos a csomag, vagy mást kapott

Kérjük, hogy minden esetben a futár jelenlétében nézze át a megrendelt termékeket! Amennyiben az átvételkor észleli, hogy nem az Ön rendelését továbbították, vagy hiányos a csomag, jelezze a futárnak és küldje vissza a terméket.

Ha a terméket átvette és utána veszi észre, hogy hiányos a csomag, vagy nem az Ön által rendelt termékeket kapta meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A csomagért futárt küldünk és kicseréljük Önnek.

Ügyfélszolgálatunk elérhető hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között a +36302483066-os telefonszamon vagy az ugyfelszolgalat@dajar.hu emailcímen.

Kérjük, hogy minden esetben adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, a termék kódját és megnevezését, valamint a számlázási adatokat.

 


2.3.Nem kapott számlát

Regisztrált felhasználó esetén, amennyiben nem kapott számlát emailen úgy a webshopunkban bejelentkezve, profiljának a „Vásárlásaim” menüpontja alatt találja a korábbi rendeléseihez tartozó hiteles e-számlá(ka)t.


Nem regisztrált felhasználó esetén, amennyiben nem kapott számlát emailen, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ezt követően e-mailben, vagy postán tudunk hiteles másolatot küldeni. Kérjük, hogy a számla igényléséhez adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, valamint a számlázási adatokat.



Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Tel.: +36 30 248 30 66

ugyfelszolgalat@dajar.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: H-P: 8-16

 


3.    Elállás 

Meggondolta magát vagy nincs megelégedve a termékkel?

Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni.

A fogyasztó az elállási joga gyakorlását, a termék készhez vételét követően 14 napon belül írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni és a terméket visszaküldeni vagy személyesen visszahozni, ügyfélszolgálati időben (hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között) az alábbi címre: Dajar Kft. 1106 Budapest Jászberényi út 45. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.


Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő visszaátutalással.

Az eladó csak abban az esetben köteles a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt kerül visszaszolgáltatásra. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem köteles a terméket visszavenni és a termék árát visszafizetni, ilyen esetben az eladó a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

 


Eladói elállás

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

Szállítási módok

Fizetési módok

Gyakran ismételt kérdések