Gyakran Ismételt Kérdések


 


Személyes átvételre van lehetőség?

Személyes átvételre nincs lehetőség.

 


Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A csomagokat a megrendelést követően 9-10 munkanapon belül szállítja ki a futárszolgálat. Webáruházunk emailen értesíti Önt arról, hogy a csomagja átadásra került a futárszolgálathoz. Ezt követően, a csomag érkezésének időpontjáról a futárszolgálat értesíti Önt. Amennyiben pontosabb információt szeretne kapni a szállítás idejével kapcsolatosan, kérjük, hogy egyeztessen a futárszolgálattal az alábbi elérhetőségek egyikén:


GLS 

Tel.: +36 1 802 0265

H - P: 8:00 - 20:00

 


Nem kaptam számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Regisztrált felhasználó esetén, amennyiben nem kapott számlát emailen úgy a webshopunkban bejelentkezve, profiljának a „Vásárlásaim” menüpontja alatt találja a korábbi rendeléseihez tartozó hiteles e-számlá(ka)t.


Nem regisztrált felhasználó esetén, amennyiben nem kapott számlát emailen, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ezt követően e-mailben, vagy postán tudunk hiteles másolatot küldeni. Kérjük, hogy a számla igényléséhez adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, valamint a számlázási adatokat.


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Tel.: +36 30 248 30 66

ugyfelszolgalat@dajar.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: H-P: 8-16

 


Mit kell tennem, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Kérjük, hogy minden esetben a futár jelenlétében nézze át a megrendelt termékeket! Amennyiben az átvételkor észleli, hogy hibás a termék, jelezze a futárnak és küldesse vele vissza a terméket.


Ha a terméket átvette és utána veszi észre, hogy sérült a termék, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, hogy ebben az esetben készítsen fotót az eredeti csomagolásban lévő termékről, illetve a termékről csomagolás nélkül is. A hibás termékért futárt küldünk és kicseréljük Önnek.


Kérjük, hogy minden esetben adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, a termék kódját és megnevezését, valamint a számlázási adatokat.


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Tel.: +36 30 248 30 66

ugyfelszolgalat@dajar.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: H-P: 8-16



Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

A rendelés lemondására addig van lehetősége, amíg a csomagja nem került át a futárszolgálathoz. Ezt megelőzően tehát a 'SAJÁT PROFIL' 'VÁSÁRLÁSAIM' menüpont alatt tudja lemondani a lemondani kívánt megrendelésre kattintva.


Nem vagyok megelégedve a termékkel. Hogyan kaphatom vissza a termék árát?

A termék megrendelése esetén a termék átvételétől számított 14 napon belül Ön elállhat a termék vásárlásától. A terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül Ön köteles postai vagy személyes úton visszajuttatni hozzánk (személyesen a termék hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között lehetséges – Dajar Kft. 1106 Budapest Jászberényi út 45.). A termék átvételekor meggyőződünk a termék állapotáról és annak függvényében 14 napon belül bankszámlájára utaljuk vissza a termék árát. Bővebben olvashat erről a Garancia, reklamáció, elállás menüpontban.

Szállítási módok

Fizetési módok

Gyakran ismételt kérdések